نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دیابت با فشار خون بالا چگونه به جلوگیری از نارسایی کلیه

اگر شما افراد مبتلا به دیابت و فشار خون بالا در همان زمان، شما نیاز به توجه به آن، که ممکن است نشان دهد که شما در حال رفتن به نارسایی کلیه. سپس به عنوان یک دیابتی چگونه برای جلوگیری از نارسایی کلیه؟

با توجه به تحقیقات، دیابت یکی از عمدتا علل نارسایی کلیه است، به خصوص برای افرادی که با افزایش خون pressure.High فشار خون، و یا فشار خون بالا، عامل مهمی در توسعه مشکلات کلیوی در افراد مبتلا به دیابت است. هر دو سابقه خانوادگی فشار خون بالا و وجود فشار خون بالا به نظر می رسد برای افزایش شانس ابتلا به بیماری های کلیوی. فشار خون بالا نیز تسریع پیشرفت بیماری کلیوی زمانی که آن را در حال حاضر وجود دارد. بنابراین کنترل دیابت و فشار خون بالا بسیار مهم است برای مردم را به جلوگیری از نارسایی کلیه است.

چه مدت می تواند دیابت به نارسایی کلیه قرار می گیرند؟

به طور کلی، صدمه به کلیه به ندرت در 10 سال اول دیابت رخ می دهد، و معمولا 15 تا 25 سال خواهد شد قبل از نارسایی کلیه می شود. برای افرادی که مبتلا به دیابت برای بیش از 25 سال بدون هیچ نشانه ای از نارسایی کلیه، خطر ابتلا به همیشه در حال توسعه آن کاهش می یابد زندگی می کنند. بنابراین اگر شما افراد مبتلا به دیابت بیش از 10 سال و کمتر از 15 سال هستند، شما نیاز به پرداخت نزدیک توجه به آن.

چگونه برای جلوگیری از نارسایی کلیه؟

شما باید مانیتور را از دو جنبه حفظ وضعیت، بیماری خود را، آنها GFR و ادرار آلبومین است. هنگامی که GFR خود را پایین تر است یا آلبومین رخ داده است که ممکن است به معنی کلیه شما آسیب دیده است. بنابراین بهترین کار خود را به آن کنترل، پس از آن که بیماری از کنترل خارج، نارسایی کلیه نزدیک است.

دانشمندان به پیشرفت های بزرگ در روش که سرعت شروع و پیشرفت بیماری کلیه در افراد مبتلا به دیابت در حال توسعه ساخته شده اند. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از روش های درمانی موثر ترین درمان بیماری های کلیوی به طور گسترده ای استفاده شده است، می تواند کمک به مردم برای معکوس کردن بیماری در مراحل اولیه.

اگر شما هر گونه کمک در جلوگیری از نارسایی کلیه نیاز، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: